Moja lista blogów

czwartek, 10 marca 2016

Ciąża po ciąży

Już 9 miesięcy temu wiedzieliśmy, że w naszej rodzinie musi pojawić się jeszcze jedno stworzonko. Kolejny człowieczek zrodzony z naszej miłości. Plany nie były sprecyzowane. Takie ot luźne rozmowy. Luźne rozmowy skończyły się dokładnie 10 lutego, kiedy to... no cóż zobaczcie sami...




Powinnam teraz napisać nie wiem jak to się stało...ale się stało. Jestem w 10 tygodniu ciąży. Kochani, to powinien być najpiękniejszy moment w życiu każdej kobiety, a ja czuję gigantyczny strach. Nie zrozumcie mnie źle, jestem szczęśliwa, że nasza rodzina się znowu powiększy, ale temu szczęściu towarzyszy niepokój. Niepokój mówiąc dosłownie o wszystko. Czy ciąża będzie przebiegać prawidłowo, przecież w domu mam maleńką jeszcze panienkę, jestem jej potrzebna o każdej porze dnia i nocy. Jak zachowają się blizny po ostatnim cesarskim cięciu, przecież to zaledwie 10 miesięcy temu. Czy podołam z dwójką maluchów i nastolatkiem. Wreszcie jak zareaguje moje otoczenie, przecież dopiero co rodziłam. Głowa pełna niespokojnych myśli, a przecież w moim ciele rośnie kolejny owoc naszej miłości. Mocno wierzę, że wszystko będzie w jak najlepszym porządku, choć nie ukrywam, że teraz najważniejsze dla mnie jest wsparcie i dobre słowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz